Voor vragen over de vacatures kun je ook terecht bij Sanne. Zij helpt je graag verder!
onze HR adviseur
Ben jij een vak volwassen financiële professional die strategisch en uitvoerend kan meedenken over alle financieel administratieve aspecten die spelen binnen OAZ? Wil je een sleutelrol vervullen in de financiële besluitvorming en administratie binnen OAZ? Dan zijn wij op zoek naar jou als onze nieuwe Manager Controle, Financiën en Administratie (CF&A).
Als Manager CF&A ben je een ervaren professional met diepgaande kennis van het financiële vakgebied. Je speelt een cruciale rol in zowel de strategische als uitvoerende aspecten van de financieel administratieve processen binnen OAZ. In deze positie ben je de rechterhand van de directeur en lever je gevraagd en ongevraagd (bindend) advies. Je ontwikkelt en implementeert instructies en spelregels voor het managementteam, de managers en adviseurs binnen OAZ, en ziet toe op de naleving hiervan.
Je verantwoordelijkheden omvatten o.a. het ontwikkelen van analyses om de grip op de bedrijfsresultaten van OAZ te versterken. Je waarborgt de nauwkeurigheid van financiële en cijfermatige gegevens die worden gebruikt bij de besluitvorming over zakelijke voorstellen aan het MT. Jouw financiële expertise is hierbij van cruciaal belang en in sommige gevallen zelfs doorslaggevend.
Daarnaast zorg je ervoor dat teammanagers financiële verantwoording op een uniforme manier afleggen, zodat we allemaal dezelfde financiële taal (gaan) spreken. Hierbij werk je nauw samen met de administrateur, die rapporteert aan jou waarbij ze verantwoording aflegt over een correcte, volledige en tijdige vastlegging van financiële werkzaamheden in de boekhouding en de daarop gebaseerde rapportage. Samen zorgen jullie voor een robuuste en betrouwbare financiële administratie die de basis vormt voor strategische en operationele beslissingen binnen de organisatie.
Voor vragen over de vacatures kun je ook terecht bij Sanne. Zij helpt je graag verder!
We zijn blij met jouw inzet voor OAZ en onze klanten en doen daar graag iets voor terug. Wat denk je van een flinke dosis gezelligheid met je collega’s? Of van de vrijheid in je functie, waarbij je flexibel kunt werken qua tijden en werkplek? Ook mag je rekenen op een functie binnen een ambitieus team en organisatie waar je jezelf kunt ontwikkelen. Wij investeren in onze medewerkers en klanten. Dat zie je terug in goede arbeidsvoorwaarden, sfeer en autonomie.
We zijn jong (gemiddeld 35 jaar) en houden van vrijdagmiddagborrels, organisatiebijeenkomsten met afsluitende etentjes en ons kerstfeest, waar menig collega jaarlijks naar uitkijkt. Maar ook de initiatieven van de collega’s zelf: sportieve activiteiten, het organiseren van een gezamenlijke lunch of een avondje de stad in. We bieden je een goedgevulde keuken, waardoor je dagelijks kan genieten van (gezonde) tussendoortjes en een lekkere kop koffie. Klinkt goed, toch?
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure. Wij vragen de VOG bij indiensttreding voor je aan in de digitale omgeving van de overheid.
Jazeker! Met een flexibele werkvorm streeft OAZ naar een ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken. Zo hopen we op een minimaal aantal verloren uren in de auto, efficiënt vergaderen en een grote mate van eigen invulling van uren.
Deze werkvorm is ingericht op groots wederzijds vertrouwen. We gaan voor de beste balans tussen werk en privé.
We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden. Wij zorgen daarom voor de faciliteiten die nodig zijn om via onze flexibele werkwijze te kunnen werken. Heb jij hier iets voor nodig? Dan bespreken we graag samen met jou de mogelijkheden.
Je wordt voorgelicht en voorzien van de juiste informatie over de eisen waaraan een goede werkplek dient te voldoen. We streven daarbij naar standaardisatie van werkplekken, ongeacht de locatie waar je werkt (op kantoor, thuis of bij de klant). Om dit te realiseren stellen we ten minste het volgende aan je beschikbaar: laptop en mobiele telefoon. Overige voorzieningen stellen we situatieafhankelijk beschikbaar of vergoeden we (gedeeltelijk) middels declaratie.
Om thuis te kunnen werken maak je ook gebruik van eigen faciliteiten. Je ontvangt hiervoor een thuiswerkvergoeding voor iedere dag die je thuis werkt.
Spreekt onze manier van werken je aan? Dan past een baan bij OAZ misschien wel perfect in jouw toekomst!
Heb je vragen over onze manier van werken en wil je weten hoe dit voor jou in de praktijk werkt? Stel gerust je vragen aan ons HR team, zij helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp (rechtsonder deze pagina), bel 088 5600 752 of mail naar sollicitatie@oaz.nl.
Ga je graag op pad naar klanten of duik je graag in complexe dossiers op kantoor? Bij OAZ vind je de baan die bij jou past. Benieuwd naar jouw mogelijkheden? Bekijk onze vacatures.