Flexibele werkwijze

Flexibele werkwijze

Werken bij OAZ betekent een werksituatie waarin jij als medewerker, binnen de gestelde grenzen en in goed overleg, beslist hoe je werkt, wanneer je werkt en waarmee je werkt. We vragen je wekelijks een dag op kantoor te zijn en een dag thuis te werken. De overige werkdagen kun je zelf invullen.

OAZ staat voor een gezonde combinatie van werk en privé. Met onze flexibele werkvorm willen we graag meewerken aan het vinden van de juiste balans. Een balans gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Zo zijn we samen succesvol en behalen we onze resultaten.

Het beste van twee werelden

We streven naar een ideale werksituatie. Waar jouw behoeftes daarin liggen is persoonlijk. Wellicht werk je geconcentreerd op kantoor, of zoek je juist thuis de rust. Ben je nieuw en wil je je OAZ collega’s leren kennen, of heb je behoefde aan een creatieve brainstormsessie waar werken op afstand minder geschikt is? Je kiest wat het beste past bij jouw situatie. Het beste van twee werelden.

We hebben ons kantoor ingericht om er dingen te doen die vanuit huis lastiger gaan. De nadruk komt meer te liggen op elkaar ontmoeten en creatieve processen in gang zetten, ruimte om te brainstormen en een kop koffie drinken met collega’s.

Arbo

We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden. Wij zorgen daarom voor de faciliteiten die nodig zijn om via onze flexibele werkwijze te kunnen werken. Heb jij hier iets voor nodig? Dan bespreken we graag samen met jou de mogelijkheden!

Ook wordt je voorgelicht en voorzien van de juiste informatie en eisen waaraan een goede werkplek dient te voldoen. Zo kan jij zelf zorgen voor een werkplek die hieraan voldoet.

Faciliteiten

We streven naar standaardisatie van werkplekken, ongeacht de locatie waar je werkt (op kantoor, thuis of bij de klant). Om dit te realiseren stellen we ten minste het volgende aan je beschikbaar: laptop en mobiele telefoon. Overige voorzieningen stellen we situatieafhankelijk beschikbaar of vergoeden we (gedeeltelijk) middels declaratie.

Om thuis te kunnen werken maak je ook gebruik van eigen faciliteiten. Je ontvangt hiervoor een thuiswerkvergoeding voor iedere dag die je thuis werkt.

Vragen?

Neem contact op met ons HR team

Vragen?

Neem contact op met ons HR team

Werken bij OAZ?

Jij beslist hoe, waar, wanneer en waarmee je werkt
Wij investeren in jouw ontwikkeling en professionalisering
Open en informele werksfeer met enthousiaste collega’s

Benieuwd naar jou carrièrekansen bij OAZ?

Accountmanager

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheren van de relaties met onze klanten en het werven van nieuwe klanten.
Goes
40 uren
Bekijk vacature

HR Medewerker

Als HR medewerker ben jij de drijvende kracht achter de facilitaire en HR processen.
Goes
32 - 40 uren
Bekijk vacature

Vind de baan die bij jou past!

Ga je graag op pad naar klanten of duik je graag in complexe dossiers op kantoor? Bij OAZ vind je de baan die bij jou past. Benieuwd naar jouw mogelijkheden? Bekijk onze vacatures.