Voor vragen over de vacatures kun je ook terecht bij Sanne. Zij helpt je graag verder!

onze HR adviseur
Deze vacature staat open voor zowel onze locatie in Goes als in Huis ter Heide (regio Utrecht).
Als Informatiemanager bij OAZ ben jij de drijvende kracht achter onze digitale transformatie. Jij ontwikkelt en beheert een innovatieve, veilige en betrouwbare digitale werkomgeving die de groei en effectiviteit van onze organisatie ondersteunt. Met jouw expertise in informatiemanagement zorg je dat collega’s en klanten toegang hebben tot de juiste informatie, op het juiste moment en op de meest efficiënte manier.
Samen met jouw team werk je aan de verdere professionalisering van onze informatiestromen en data-analyse. Je vertaalt strategische doelen naar concrete ICT-oplossingen en inspireert anderen om samen bij te dragen aan de digitale strategie van OAZ. Zo maak jij dagelijks impact op onze organisatie én op de HR-oplossingen die we voor onze klanten bieden.
Met jouw analytische vaardigheden breng je structuur in informatiestromen en vertaal je deze naar bruikbare inzichten. Je creëert een omgeving waarin technologische innovatie centraal staat en inspireert anderen om samen de digitale strategie van OAZ te implementeren.
Als Informatiemanager bij OAZ ben je verantwoordelijk voor:
- het analyseren van de informatiebehoeften van collega’s en klanten en deze vertalen naar concrete oplossingen
- het borgen van een gebruiksvriendelijke en veilige informatieomgeving
- het signaleren, initiëren en toepassen van nieuwe technologische ontwikkelingen
- het coördineren van ICT-projecten en daarbij het ondersteunen van de Functioneel Beheerder en ICT-Adviseur in de implementatie van nieuwe functionaliteiten
- het verbinden van teams om strategische doelstellingen te realiseren
- het borgen van de continuïteit, door een bijdrage te leven aan de kennisdeling binnen het team
Als Informatiemanager ga je werken aan de verdere professionalisering en ontwikkeling van OAZ op het gebied van informatiemanagement en data-analyse in een nieuw opgezet team. Je speelt een cruciale rol in de digitale transformatie van OAZ en bent mede verantwoordelijk voor het implementeren van de visie die nauw aansluit bij de behoeften van OAZ.
Je inspireert en coacht medewerkers, waardoor zij gemotiveerd zijn om gezamenlijk de digitale strategie vorm te geven en te implementeren. Door constructief samen te werken met andere afdelingen en medewerkers binnen OAZ zorg je ervoor dat strategische doelstellingen vertaald worden naar concrete informatiemanagement- en ICT-oplossingen.
Een belangrijk aspect van de functie is het vermogen om informatiestromen te herkennen en te structuren tot bruikbare informatie voor onze collega’s en onze klanten. Dit alles doe je binnen een professionele omgeving. In jouw rol als Informatie-manager krijg je de mogelijkheid om samen met je team impact te maken door uitvoering te geven aan digitale strategie van OAZ.
Voor vragen over de vacatures kun je ook terecht bij Sanne. Zij helpt je graag verder!
We zijn blij met jouw inzet voor OAZ en onze klanten en doen daar graag iets voor terug. Wat denk je van een flinke dosis gezelligheid met je collega’s? Of van de vrijheid in je functie, waarbij je flexibel kunt werken qua tijden en werkplek? Ook mag je rekenen op een functie binnen een ambitieus team en organisatie waar je jezelf kunt ontwikkelen. Wij investeren in onze medewerkers en klanten. Dat zie je terug in goede arbeidsvoorwaarden, sfeer en autonomie.
We zijn jong (gemiddeld 35 jaar) en houden van vrijdagmiddagborrels, organisatiebijeenkomsten met afsluitende etentjes en ons kerstfeest, waar menig collega jaarlijks naar uitkijkt. Maar ook de initiatieven van de collega’s zelf: sportieve activiteiten, het organiseren van een gezamenlijke lunch of een avondje de stad in. We bieden je een goedgevulde keuken, waardoor je dagelijks kan genieten van (gezonde) tussendoortjes en een lekkere kop koffie. Klinkt goed, toch?
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure. Wij vragen de VOG bij indiensttreding voor je aan in de digitale omgeving van de overheid.
Jazeker! Met een flexibele werkvorm streeft OAZ naar een ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken. Zo hopen we op een minimaal aantal verloren uren in de auto, efficiënt vergaderen en een grote mate van eigen invulling van uren.
Deze werkvorm is ingericht op groots wederzijds vertrouwen. We gaan voor de beste balans tussen werk en privé.
We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden. Wij zorgen daarom voor de faciliteiten die nodig zijn om via onze flexibele werkwijze te kunnen werken. Heb jij hier iets voor nodig? Dan bespreken we graag samen met jou de mogelijkheden.
Je wordt voorgelicht en voorzien van de juiste informatie over de eisen waaraan een goede werkplek dient te voldoen. We streven daarbij naar standaardisatie van werkplekken, ongeacht de locatie waar je werkt (op kantoor, thuis of bij de klant). Om dit te realiseren stellen we ten minste het volgende aan je beschikbaar: laptop en mobiele telefoon. Overige voorzieningen stellen we situatieafhankelijk beschikbaar of vergoeden we (gedeeltelijk) middels declaratie.
Om thuis te kunnen werken maak je ook gebruik van eigen faciliteiten. Je ontvangt hiervoor een thuiswerkvergoeding voor iedere dag die je thuis werkt.
Spreekt onze manier van werken je aan? Dan past een baan bij OAZ misschien wel perfect in jouw toekomst!
Heb je vragen over onze manier van werken en wil je weten hoe dit voor jou in de praktijk werkt? Stel gerust je vragen aan ons HR team, zij helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp (rechtsonder deze pagina), bel 088 5600 752 of mail naar sollicitatie@oaz.nl.
Ga je graag op pad naar klanten of duik je graag in complexe dossiers op kantoor? Bij OAZ vind je de baan die bij jou past. Benieuwd naar jouw mogelijkheden? Bekijk onze vacatures.