Teammanager Projectsubsidies

Goes
32 - 40 uren
4.000 - 5.600
Goes
32 - 40 uren
4.000 - 5.600

“Ons team is klein, deskundig en op zoek naar een manager die ons verder brengt!” Weet jij mensen te verbinden en richting te geven? Vertaal jij strategie moeiteloos naar de praktijk? En heb je een scherp oog voor procesoptimalisatie en teamontwikkeling? Dan komen we graag met jou in contact!

Jouw impact op HR

En met impact bedoelen we ook echt dat je het verschil gaat maken voor andere werkgevers. We kennen in Nederland veel (financiële) regelingen die organisaties ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan subsidies voor stageplaatsen en opleidingen van eigen medewerkers, een tegemoetkoming in de loonkosten van een medewerker met een uitkeringsverleden of subsidie voor een project over duurzame inzetbaarheid van personeel.

OAZ ondersteunt andere werkgevers door advies te geven over subsidie- en besparingsmogelijkheden. Ook helpen we bij de uitvoering. We geloven in de kracht van samenwerking, laagdrempeligheid en een professionele aanpak.

Als Teammanager Projectsubsidies speel jij een sleutelrol in het realiseren van onze ambities en het versterken van onze dienstverlening. Je vertaalt de strategie van OAZ naar een helder plan voor jouw team en zorgt voor draagvlak. Jij bent iemand die medewerkers inspireert, coacht en in hun kracht zet. Als verbindende schakel tussen team en organisatie zorg jij voor samenwerking binnen en buiten jouw team, voor overzicht en resultaat. Je combineert mensgericht leiderschap met een scherp oog voor processen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

• Vertalen van strategisch beleid naar een concreet jaarplan met heldere doelstellingen en KPI’s;
• Aansturen van operationele processen en bewaken van het overzicht op de dienstverlening;
• Coachen en begeleiden van teamleden in hun professionele ontwikkeling;
• Zorgen voor een goede samenwerking binnen het team en met andere afdelingen;
• Nemen van tactische beslissingen en verantwoordelijkheid durven nemen;
• Actief bijdragen aan verbetertrajecten en veranderingen binnen de organisatie en het team.

Jouw team

“Wij zijn Team Projectsubsidies: een klein, wendbaar en deskundig team. Met zeven Specialisten en Adviseurs werken we zelfstandig aan het ontwikkelen en uitvoeren van tijdelijke en projectmatige dienstverlening. Deze projecten worden vaak gefinancierd vanuit projectsubsidies of tijdelijke regelingen. Dat sluit perfect aan bij hoe wij werken: snel schakelen, kwaliteit leveren en resultaten borgen.”

HR adviseur OAZ
Neem contact op met
onze HR adviseur
Ingrid van den Dries
HR adviseur

Vragen over deze vacature? Neem contact op met Ingrid, zij helpt je graag verder!

Wat biedt OAZ jou?

een open en prettige werksfeer met enthousiaste en gedreven collega’s
ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen
goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
flexibele werktijden
een intern inwerkprogramma

Onze waardering naar jou

We zijn blij met jouw inzet voor OAZ en onze klanten en doen daar graag iets voor terug. Wat denk je van een flinke dosis gezelligheid met je collega’s? Of van de vrijheid in je functie, waarbij je flexibel kunt werken qua tijden en werkplek? Ook mag je rekenen op een functie binnen een ambitieus team en organisatie waar je jezelf kunt ontwikkelen. Wij investeren in onze medewerkers en klanten. Dat zie je terug in goede arbeidsvoorwaarden, sfeer en autonomie.

We zijn jong (gemiddeld 35 jaar) en houden van vrijdagmiddagborrels, organisatiebijeenkomsten met afsluitende etentjes en ons kerstfeest, waar menig collega jaarlijks naar uitkijkt. Maar ook de initiatieven van de collega’s zelf: sportieve activiteiten, het organiseren van een gezamenlijke lunch of een avondje de stad in. We bieden je een goedgevulde keuken, waardoor je dagelijks kan genieten van (gezonde) tussendoortjes en een lekkere kop koffie. Klinkt goed, toch?

Jouw energie en expertise

hbo werk- en denkniveau
ervaring als manager met focus op begeleiding en draagvlak creëren
coachende leiderschapsstijl en sterke communicatieve vaardigheden
proactief, besluitvaardig en brengt veranderingen doelgericht in beweging
ervaring met kennis van (project)subsidies is een pré

De vacature staat zowel in- als extern vacant. Interne kandidaten hebben voorrang op externe kandidaten. Sluit datum van de vacature is 24 oktober. De gesprekken vinden plaats in de week van 3 november. Een selectieassessment maakt onderdeel uit van de procedure.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure. Wij vragen de VOG bij indiensttreding voor je aan in de digitale omgeving van de overheid.

Ben je klaar om het verschil te maken?

Jij stelt je voor

Je stuurt ons je motivatie en CV.

Kopje koffie

We leren elkaar kennen tijdens ons eerste gesprek.

Tweede gesprek

De eerste klik is daar, tijd om elkaar nóg beter te leren kennen.

Schot in de roos

Een match! Jij wordt onderdeel van ons team!

Jij stelt je voor

Je stuurt ons je motivatie en CV.

Kopje koffie

We leren elkaar kennen tijdens ons eerste gesprek.

Tweede gesprek

De eerste klik is daar, tijd om elkaar nóg beter te leren kennen.

Schot in de roos

Een match! Jij wordt onderdeel van ons team!

Meer weten?

Jazeker! Met een flexibele werkvorm streeft OAZ naar een ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken. Zo hopen we op een minimaal aantal verloren uren in de auto, efficiënt vergaderen en een grote mate van eigen invulling van uren.

Deze werkvorm is ingericht op groots wederzijds vertrouwen. We gaan voor de beste balans tussen werk en privé.

We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden. Wij zorgen daarom voor de faciliteiten die nodig zijn om via onze flexibele werkwijze te kunnen werken. Heb jij hier iets voor nodig? Dan bespreken we graag samen met jou de mogelijkheden.

Je wordt voorgelicht en voorzien van de juiste informatie over de eisen waaraan een goede werkplek dient te voldoen. We streven daarbij naar standaardisatie van werkplekken, ongeacht de locatie waar je werkt (op kantoor, thuis of bij de klant). Om dit te realiseren stellen we ten minste het volgende aan je beschikbaar: laptop en mobiele telefoon. Overige voorzieningen stellen we situatieafhankelijk beschikbaar of vergoeden we (gedeeltelijk) middels declaratie.

Om thuis te kunnen werken maak je ook gebruik van eigen faciliteiten. Je ontvangt hiervoor een thuiswerkvergoeding voor iedere dag die je thuis werkt.

Spreekt onze manier van werken je aan? Dan past een baan bij OAZ misschien wel perfect in jouw toekomst!

Heb je vragen over onze manier van werken en wil je weten hoe dit voor jou in de praktijk werkt? Stel gerust je vragen aan ons HR team, zij helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp (rechtsonder deze pagina), bel 088 5600 752 of mail naar sollicitatie@oaz.nl.

Andere vacatures

Ga je graag op pad naar klanten of duik je graag in complexe dossiers op kantoor? Bij OAZ vind je de baan die bij jou past. Benieuwd naar jouw mogelijkheden? Bekijk onze vacatures.

Direct Solliciteren

Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Upload hier je CV *
Dit is een verplicht veld