Adviseur Business Development

Goes, Huis ter Heide (Utrecht)
32 - 40 uren
2800,- - 3600,-
Goes, Huis ter Heide (Utrecht)
32 - 40 uren
2800,- - 3600,-

Ben jij analytisch sterk, weet je complexe wet- en regelgeving te vertalen naar werkbare oplossingen en heb je het talent om mensen en ideeën met elkaar te verbinden? Dan is ons team Business Development op zoek naar jou!

Jouw impact op HR

En met impact bedoelen we ook echt dat je het verschil gaat maken voor andere werkgevers. We kennen in Nederland veel (financiële) regelingen die organisaties ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan subsidies voor stageplaatsen en opleidingen van eigen medewerkers, een tegemoetkoming in de loonkosten van een medewerker met een uitkeringsverleden of subsidie voor een project over duurzame inzetbaarheid van personeel.

OAZ ondersteunt andere werkgevers door advies te geven over subsidie- en besparingsmogelijkheden. Ook helpen we bij de uitvoering. We geloven in de kracht van samenwerking, laagdrempeligheid en een professionele aanpak.

Als Adviseur Business Development bij OAZ speel je een sleutelrol in het vertalen van trends, klantbehoeften en veranderingen in wet- en regelgeving naar nieuwe producten en diensten. Je schakelt soepel tussen klanten, ministeries en collega’s en weet nieuwe concepten niet alleen te bedenken, maar ook tot resultaat te brengen. In deze rol combineer je analytische scherpte met sterke communicatieve vaardigheden en maak je het verschil voor organisaties door innovatieve oplossingen te ontwikkelen die direct bijdragen aan hun HR- en subsidiemogelijkheden.

Met jouw positieve instelling en gedrevenheid weet je collega’s te inspireren. Je houdt het overzicht, plant zorgvuldig en blijft kalm en doelgericht, ook als de deadlines naderen.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:

• Signaleren en analyseren van trends en ontwikkelingen in wet- en regelgeving en klantbehoeften.
• Vertalen van inzichten naar nieuwe of verbeterde dienstverleningsconcepten.
• Intensief samenwerken en afstemmen met interne afdelingen, klanten en ministeries.
• Coördineren van het ontwikkelproces van nieuwe producten en diensten en bewaken van resultaten.
• Balans vinden tussen luisteren, adviseren en koers houden richting de lange termijn.
• Ondersteunen bij het optimaliseren van bestaande dienstverlening.

Je doet dit niet alleen, maar met het team! Business Development bestaat uit een Teammanager en 2 Adviseurs. Je werkt nauw samen met collega’s uit andere teams en hebt regelmatig contact met externe stakeholders. De werksfeer binnen OAZ is informeel en collegiaal, met veel ruimte voor eigen inbreng, persoonlijke groei en kennisdeling.

Het betreft een tijdelijke aanstelling van 6 maanden, als vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat. OAZ is daarnaast een organisatie die zich continu ontwikkelt, waardoor zich in de toekomst mogelijk nieuwe kansen kunnen voordoen.

HR adviseur OAZ
Neem contact op met
onze HR adviseur
Ingrid van den Dries
HR adviseur

Vragen over deze vacature? Neem contact op met Ingrid, zij helpt je graag verder!

Wat biedt OAZ jou?

een open en prettige werksfeer met enthousiaste en gedreven collega’s
ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen
goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
flexibele werktijden
een intern inwerkprogramma

Onze waardering naar jou

We zijn blij met jouw inzet voor OAZ en onze klanten en doen daar graag iets voor terug. Wat denk je van een flinke dosis gezelligheid met je collega’s? Of van de vrijheid in je functie, waarbij je flexibel kunt werken qua tijden en werkplek? Ook mag je rekenen op een functie binnen een ambitieus team en organisatie waar je jezelf kunt ontwikkelen. Wij investeren in onze medewerkers en klanten. Dat zie je terug in goede arbeidsvoorwaarden, sfeer en autonomie.

We zijn jong (gemiddeld 35 jaar) en houden van vrijdagmiddagborrels, organisatiebijeenkomsten met afsluitende etentjes en ons kerstfeest, waar menig collega jaarlijks naar uitkijkt. Maar ook de initiatieven van de collega’s zelf: sportieve activiteiten, het organiseren van een gezamenlijke lunch of een avondje de stad in. We bieden je een goedgevulde keuken, waardoor je dagelijks kan genieten van (gezonde) tussendoortjes en een lekkere kop koffie. Klinkt goed, toch?

Jouw energie en expertise

Hbo werk-en-denkniveau.
Tenminste 3 jaar revelante werkervaring.
Ervaring met ontwikkelen van klantgerichte oplossingen.
Sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden.
Zowel een teamspeler als grote mate van zelfstandigheid.
Ervaring met HR-subsidies is een pré.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure. Wij vragen de VOG bij indiensttreding voor je aan in de digitale omgeving van de overheid.

Ben je klaar om het verschil te maken?

Jij stelt je voor

Je stuurt ons je motivatie en CV.

Kopje koffie

We leren elkaar kennen tijdens ons eerste gesprek.

Tweede gesprek

De eerste klik is daar, tijd om elkaar nóg beter te leren kennen.

Schot in de roos

Een match! Jij wordt onderdeel van ons team!

Jij stelt je voor

Je stuurt ons je motivatie en CV.

Kopje koffie

We leren elkaar kennen tijdens ons eerste gesprek.

Tweede gesprek

De eerste klik is daar, tijd om elkaar nóg beter te leren kennen.

Schot in de roos

Een match! Jij wordt onderdeel van ons team!

Meer weten?

Jazeker! Met een flexibele werkvorm streeft OAZ naar een ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken. Zo hopen we op een minimaal aantal verloren uren in de auto, efficiënt vergaderen en een grote mate van eigen invulling van uren.

Deze werkvorm is ingericht op groots wederzijds vertrouwen. We gaan voor de beste balans tussen werk en privé.

We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden. Wij zorgen daarom voor de faciliteiten die nodig zijn om via onze flexibele werkwijze te kunnen werken. Heb jij hier iets voor nodig? Dan bespreken we graag samen met jou de mogelijkheden.

Je wordt voorgelicht en voorzien van de juiste informatie over de eisen waaraan een goede werkplek dient te voldoen. We streven daarbij naar standaardisatie van werkplekken, ongeacht de locatie waar je werkt (op kantoor, thuis of bij de klant). Om dit te realiseren stellen we ten minste het volgende aan je beschikbaar: laptop en mobiele telefoon. Overige voorzieningen stellen we situatieafhankelijk beschikbaar of vergoeden we (gedeeltelijk) middels declaratie.

Om thuis te kunnen werken maak je ook gebruik van eigen faciliteiten. Je ontvangt hiervoor een thuiswerkvergoeding voor iedere dag die je thuis werkt.

Spreekt onze manier van werken je aan? Dan past een baan bij OAZ misschien wel perfect in jouw toekomst!

Heb je vragen over onze manier van werken en wil je weten hoe dit voor jou in de praktijk werkt? Stel gerust je vragen aan ons HR team, zij helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp (rechtsonder deze pagina), bel 088 5600 752 of mail naar sollicitatie@oaz.nl.

Andere vacatures

Ga je graag op pad naar klanten of duik je graag in complexe dossiers op kantoor? Bij OAZ vind je de baan die bij jou past. Benieuwd naar jouw mogelijkheden? Bekijk onze vacatures.

Direct Solliciteren

Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Upload hier je CV *
Dit is een verplicht veld